donderdag 14 augustus 2014

25 questions tag

Sorry sorry sorry. Het is alweer even geleden dat ik heb wezen bloggen, maar ik ben terug. Ik heb 3 weken met mijn ouders op de camping gezeten. Ik ben helemaal zen en ben dus klaar om te knallen op school, werk en mijn blog!
Het leek me vandaag leuk om een tag te doen zodat jullie me iets beter leren kennen. Ik heb gekozen voor de 25 questions tag. Het is een tag dat gaat over van alles en nog wat dus laten we snel beginnen.
1 Heb je huisdieren?
Ja, ik heb 1 Russische dwerghamster genaamd Sparky. Hij is al 2 jaar oud en word ook al kaal. Ik ben ook bang dat hij niet lang meer te leven heeft.

2 Noem 3 dierbaren?
De 3 dierbaarste mensen in mijn leven zijn mijn vader, moeder en broertje. Natuurlijk kan ik ook echt niet zonder vriendinnen en de rest van mijn familie, maar dit zijn de 3 mensen die op dit moment het dichts bij me staan.

3 Wat voor weer is het nu?
Het is niet warm en niet koud. Het is bewolkt en het heeft net nog kei hard geregend. Tis een beetje gek weer dus.

4 Heb je een rijbewijs, zo ja heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee ik heb mijn rijbewijs nog niet. Ik ben wel druk mijn theorie aan het leren omdat ik morgen voor de tweede keer examen moet gaan doen, fingers crossed dus! Gelukkig heb ik ook nog nooit een ongeluk gehad.

5 Hoelaat werd je wakker vanmorgen?
Ik ben vanmorgen rond 10 uur uit mijn bed gerold. Tis nog vakantie dus ik ben nog een beetje lui.

6 Wanneer heb je voor het laatst gedouched?
Gisteravond heb ik voordat ik mijn bed in ging een douch genomen. Ik vind het gewoon fijnen om s'avonds te douchen dat s'ochtens.

7 Wat was de laatste film die je hebt gezien?
Sex Tape! In de 3 weken op de camping ben ik vorige week naar Sex tape geweest. Het gaat over een koppel dat een aantal jaar geleden een heel spannend seks leven had maar wat in de loop der jaren is verdwenen. Als ze een avondje vij hebben zonder de kinderen besluiten ze een sex tape op te gaan nemen van 3 uur. Helaas is hun persoonlijke video naar andere mensen verstuurd... oeps!
Het was echt een hilarische film. Dus als je nog eens wil lachen, is dit echt een aanrader.

8 Wat stond er in je laatst ontvangen berichtje?
Mijn laatst ontvangen berichtje is van Mijn baas. Er staat in dat ik eerder moet werken.

9 Wat is je ringtone?
Ik heb een iPhone en heb de welbekende ringtone van de oude- telefoon. Ik vind het zoon irritante ringtone dat ik mijn telefoon gewoon moet opnemen.

10 Ben je wel eens op reis geweest?
Ik ben wel eens naar griekenland Frankrijk Duitsland en België geweest. we gaan niet vaak op een buitenlandse reis omdat we een stacaravan hebben, en we daar dus ook meestal onze vakanties doorbrengen.

11 Hou je van sushi?
Ik lust het wel en vind het ook lekker. Maar om dit een paar keer in de week te eten vind ik een beetje veel .

12 Waar koop je je boodschappen?
Ik koop nooit boodschappen omdat ik nog bij mijn ouders woon.

13 Heb je wel eens medicijnen genomen om sneller in slaap te vallen?
Ja zeker. Ongeveer een jaar geleden kon ik heel moeilijk in slaap komen. Na een bezoekje aan de dokter, kreeg ik melatonine mee. Ik gebruik dit nu alleen als ik weet dat ik nog aan veel dingen denk als ik ga slapen.

14 Heb je broers of zussen?
Ja ik heb een kleiner broertje van 13 jaar.

15 Heb je een vaste computer of een laptop?
Ja ik heb een laptop die ik met veel plezier gebruik.

16 Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Alweer 17 jaar oud

17 Heb je een bril of lenzen?
Ja ik heb een bril. Ik hoef hem niet altijd te draagen maar ontpdertussen zet ik hem (bijna) nooit op. Ik heb ook niet een hele hoge sterkte. Ik heb wel een plus en een min oog.

18 Verf je je haar?
Ja, ik verf mijn haar nu langer dan een jaar. Ik wilde mijn blonde lokken ruilen voor koper bruine. Ik heb het toen de eerste keer bij de kapper laten doen, en vanaf toe heb ik het zelf gedaan.

19 Wat is je planning vandaag?
Ik ga de rest van de dag lekker op de bank hangen, niet telaat naar bed omdat ik morgen vroeg mijn bed uit moet.

20 Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Bij de film the fault in our stars, in de bios.

21 Wat is je favoriete pizza?
Ik heb niet echt een favoriete, maar ik lust graag pizza Hawaï, of pizza met tonijn.

22 Hamburgers of cheeseburgers?
Hamburgers.

23 Heb je wel eens een nacht niet geslapen?
Ja maar overdag had ik toch een dutje gedaan.

24 Welke kleur ogen heb je?
Groen grijs.

25 Proef je het verschil tussen Pepsi of Coca Cola?
Eerlijk gezegd heb ik er niet echt op gelet. Ik drink gewoon cola dat er is, dus nee.

Nou dit was het weer. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Natuurlijk mogen jullie allemaal deze tag overnemen als je een eigen blog hebt of YouTubekanaal.

Xx Serena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten