zaterdag 5 juli 2014

kennismaking op mijn nieuwe school.

Gister heb ik kennismaking gehad met mijn nieuwe klas in Tilburg, en om eerlijk te zijn vond ik dat best wel spannend.

De dag begon om 6.30 uur toen ik op de fiets stapte naar het station. Omdat het 's ochtends nog niet heel warm was, had ik het nog best fris in mijn short. Toen ik in de trein zat ben ik mijn auto theorie gaan leren omdat ik binnenkort mijn examen daarvan heb. 

Eenmaal op school aangekomen was iedereen best zenuwachtig, en ik zal vast niet de enige zijn geweest die heeft gedacht 'Wat vinden ze van mij? Wie zit er in mijn klas? Zit mijn haar wel goed? enz.' Uiteindelijk ging ik kennismaken met mijn klas, en gelukkig zag ik bekende gezichten van de intake dag. Ik werd helemaal gefascineerd door hoeveel verschillende mensen met verschillende stijlen in mijn klas zitten. Het is zo leuk om te zien dat er mensen in mijn klas zitten die er 'anders' uitzien dan op de middelbare school. Natuurlijk heb je ook op de middelbare school mensen die zich meer durven te uiten in hun uiterlijk, maar dat er in 30 personen zo veel verschillen te zien waren, vond ik echt geweldig om te zien!

Natuurlijk gaat het niet alleen om uiterlijk. Iedereen heeft een ander verhaal over hoe hij/zij op deze opleiding is gekomen. de meeste (waaronder ik) zijn doorgestroomd vanuit het vmbo. Maar er waren ook personen die al een andere opleiding hebben gedaan, of van de havo kwamen.

Ik vond het een hele leuke ochtend, en ik kan echt niet wachten om aan mijn opleiding mode maatkleding op het ROC Tilburg te beginnen!

Xx Serena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten